Benim adetim 5 gün geçmişti ve test yapmıştım pozitif cıktı. Ama ertesi gün hafif kanama başlamıştı. Randevumu da 1 hafta sonrasına almıştım. Hemen doktorumu aradım, progestan al 1 tane ve yarın hemen gel dedi. Kanama yoksa istirahat et. Ayakta kalmamaya çalış. Karın ve bel ağrısı zaten hamilelik belirtilerinden. Kanaman yoksa sıkıntı yapma 😉