Tubaylmz 4 kilo ve üstü doğurup iyiki normal doğurmuşum veya keske sezaryen olsaydım diyen anneler varmı .yada doğurmaya kalkıp doğuramayan 🤔
Esraabrklu Tubaylmz benimkine 4 kilo dendi tereddütsüz normal istedim normal yaptım ama bebek 3850 doğdu 😃 iyiki normal yapmışım 😁
Betul3425 Tubaylmz canm bana dr 3.600 dedi. Normal yaptım. Ama doğunca 4.100 olduğu anlaşıldı. Yinede iyiki normal yapmışım. Şuan ikinciye hamileyim yine normal istiyorum
Tubaylmz Esraabrklu zorlandın mı 39 um 4 cıktı haftaya alalım artık desi eğer acılman varsa sezaryen deneriz ama zor görünüyo falan dedi normal istiyorum ama korkuyorum sezaryen gibi cok dikişim olcaksa bi anlam göremiyorum
Esraabrklu Merve12 son 3 hafta kala gittiğimde kilosu azdı ben açıkçası çok kilolu olmasını istemiyordum doğum kolay olsun diye .ama kilosunu çok az buldum ve bilindik şeyleri yedim muz ve kaşar yani ..Ha bide fındık ceviz tükettim hem beyin gelişimi hem de kilo için
momof3 Allah verir kolaylığını kızlar benim annem ilk doğumunda 5100 gram çocuk doğurmuş 4 kilo da olur 😅 çatı falan müsaitse tabii
Esraabrklu Tubaylmz 4 dikişim oldu bana suni sancı verildi ve birden 3 cm den 9 cm oldu yani yine de senin tercihin sezeryanı asla tercih etmedim seninki tehlikeyse tabi ki mecburi sezeryan yapmalısn
Tubaylmz Esraabrklu tehlike demedi yani bebek kilolu tek söylenen bu yoksa gelişi duruşu normal her insan aynı değil tabide bazısı 30 dikiş atılmıstı yok patlamıstı falan demişti bi tedirginlik var sadece
Esraabrklu Tubaylmz benimki de kendiliğinden yırtıldı yani makasla kesilmedi. Ama 4 dikiş yani çok değil. Bu arada 30 dikiş çok fazla kim dedi ki bunu yani 30 tane atılması biraz saçma geldi bana .korkutma kendini.
Kekmez Tubaylmz kardeşim benim kayınvalidem 5 küsür kilo doğurmuş ilk çocuğunu 5 6 dikişi varmış ve hiç hissetmemiş sıkıntıda yaşamamış 8 çocuk getirmiş hepsi normal doğum gayette sağlıklı çokta mutlu normal yaptığı için
Aynurgul Geçen hafta kardeşim 4340 gr. doğurdu normal doğumla bana şimdi beneğin 4 kiloyu geçerse sezeryan ol kesinlikle dio 🙈 hastane inledi hastane 😳😳
Aynurgul He tabi şu da var Doğumdan çıkınca gülüyordu , gayet iyiydi mutluydu, konuşuyordu şuan kendi işini kendi de halledebilio evde
Eliftotree Kızlar ne yedìniz böyle maşAllah benim bebişim bana zayıf gibi geliyor sizin bebişler 30-33 haftalarda kaç kiloydu acaba 🤔
Aynurgul Eliftotree vala ben düzenli birşey yemedim ama muz,ceviz,arada kaşar peyniri yedim, meyve çok yedim sahi hala daha yiyorum 33+5.haftadayım geçen hafta kontrolde 2400 gr.dedi doktor 2 hafta önden gidiyormuşuz 🙄🤭
Tubaylmz Eliftotree yemeyle içmeyle cok farketmiyo bemce canım genetik sanırım cok yediğimi düşünmüyorum benm halamlar 5 kilo doğurmus annem keza 4 e sınır doğurmus . Ondan benmde heraşde diye düşünmeye basladım yoksa cok cabalayıp 3 ü gecemeyen anneler var elde olan bişi değil bence annelerde üzülmesin sağlıklı doğmaları önemli 🙏🏼
Aynurgul Tubaylmz evet aynıydı , ilk çocuğu da normal doğumdu o da 3950 gr.doğmuştu, 2.de öyle oldu bide devlet hastanelerinde sezeryan pek yapmıyorlar ciddi bir durum olmadıkça
incim benim de bebeğimin kilosu fazla dediler kafasi normalden büyük sezeryan olmalisin dediler. 3 ayri doktor da ayni seyi söyledi en son riskli gebelik profesörune gittim oda ayni seyi söyleyince ısrar etmedim. bebeğim 3920 gram dogdu ama kafasi büyüktü gercekten 😁kafasi omzu takılabilir riske atmayalim dediler. doktorunu dinle canim. devlet te doğum yaptim özel de devlette ayni seyi söylemişti.
Tubaylmz Betul3425 açılmaların kac saat sürdü suni sancı verdilermi kac cm den sonra verdiler yada verdilerse