Merhaba kızlar öncelikle tüm gebelere güzel bir gebelik ve doğum diliyorum ☺️. Bebek isteyen bütün adaylarin da Rabbim gönüllerine göre versin inşallah sağlıkla nasip olur 🙏 ben 35 haftalık hamileyim. dünden beri dişim ağrıyor bugün ağrı biraz daha arttı yemek yerken vs çok zorlanıyorum sızlıyor... Dişçiye randevu aldım ama 35 haftalık hamile olduğum için kabul etmedi beni, çok riskli doğumu başlatabilir dedi doktorunun izni lazım dedi... doktoru aradım o da aynı şekilde erken doğuma sebebiyet verebilir ama çok ağrın varsa rapor vereyim dedi. Ya git gide kötüye gidiyor dişim bir şey yediğimde özellikle çok kötü oluyorum bugün gitmedim dayandım ama gece nolur bilmiyorum hep gece azar ya bı de 😬 bu durumu yaşayan var mı aranızda son ayda diş tedavisi uygulayan ve sorun yaşayan oldu mu hiç ? Yaşayan varsa lütfen paylaşsın benimle 🥺🙏