Kizlar ya morelim cok bozuk simdiye kadar gitgim doktor 6 dogum parasi cikardi banada fazla geldi acikcasi ege yasama gitim ama ozel demye bin sait lazim resmen ultrsonu renksiz odalrda 2 kisi var sartlari iyi değil 2 defa kontrle gitim izlemledgim kadar oyle 3.500 dogum ucrti icim rahat degil hic sigortam yok bana guzel bi hastne önermisiniz kizlar ya dogrcam nerdeyse 35+3um bu arda