Valla bende nesquickli süt içiyorum muz ceviz yiyorum peynir her gün mutlaka yiyorum ama bunlara rağmen 35 haftalığım ve 2500 kilo bebiğim yani almayan bebek almıyor demekki bende 12 kilo aldık toplamda. Bir de bu ay çok güzel beslendim kesin kilosu yüksek çıkar dedim ama olmadı:)sağlıklı olsunlar da tabi gerisi pek önemli değil