Hayriye5101 36+6 haftadayım doktorum bebeğimin kafasının iri olduğunu söyledi sezaryen olabilirsin dedi ama ben normal yapmayı çok istiyorum benim gibi sorun yaşayan oldu mu çatı muayenesi olmadım bu gittiğimde olurum muhtemelen yardımcı olur musunuz
Ilknur_degrrli1 Hayriye5101 sakin dinleme bebegin kafasi iri diye sezaryan mi olurmus ya cildirmislar para için hep
Esraguvennn Hayriye5101 canım günümüz aynı benimde kafası 2 hafta önce bende çok tedirgin oldum diğer hafta çatı muayenesi yapacak doktor sorduğumda tamamen senin yapınla alakalı ne kilolu cüsseli kadınlar oluyor 2.3 3 kiloyu doğurmak için vücutları müsait değil kimi çırpı gibi olanlarda 3.5 kilonun üzerinde bile hiç zorlanmadan normal yapıyor dedi tamamen senin anatominle kemik yapınla alakalı muayene edelim o zaman kesin karar veririz dedi
DlstM Hayriye5101 doktorunuzu dinleminizi öneririm yani Allah korusun başı cidden büyükse ve kanala sıkışırsa dahamı iyi olur 😳
Hayriye5101 Esraguvennn bundan önce düşük yaptım 5 aylık normal doğum yaptım suni sancı biraz zorladı ama açılmam oldu o yüzden bu bebeğini kucağıma almak istiyorum normal doğum yapıp bünyemin müsait olduğunu düşünüyorum
Hayriye5101 DlstM çok kararsız kaldım sizde haklısınız bu gittiğimde daha detaylı konuşurum doktorumla
Esraguvennn Hayriye5101 canım 5 aylık 9 aylık bir olmaz ama annemde bebi suniyle doğurmuş hepte der suni sancı kemikleri açıyor diye dediğin gibi bence de müsaittir yapın
Nefise87 Hayriye5101 çatı muyanesi olduktan sonra karar verin derim eğer o zaman doktorunuz uygun değil derse sezeryan düşünürsünüz hatta içinize sinmezse bir doktora daha danışın 😊