Edanaz Kızlar 11haftalık hamileyim ama karnım çok şiş kızımda böyle olmadım birde cinsiyet 12hafta da belli olur mu çok merak ediyorum😍😍😍tabi önce sağlıkk
Nursimali Edanaz 2.ci gebelikte cabuk buyur diyolar genelde 😌 belli olmuyo ama doktor tahminen soyluyo ama net degil diyor 🤭
Sevgigursoy Edanaz benimde çabuk şişti ilk gebeliğim 12. Haftadaki cinsiyet tahminine çok güvenmeyin doktorum 12. Haftada erkek dedi 16 da kız dedi şimdi 22 hafta kız olarak devam ediyoruz 😁
Mom46 12 .haftada belli olur ama doktorun kesin konuşmaz çünkü o haftalarda çok yanılma oluyor net bir şekilde 16.haftanda öğrenirsin cnm🥰 karnının şimdiden büyük olmasının sebebide gazdan dolayıdır