AylinKadir cnm bende ikiz gebeyim yeni yeni üstesinden gelmeye başladım bende 24. Haftadan beri var. Uyurken uykumdan bile uyandırıyordu acısı, batma hissi. Ama şimdi uyurken göbeğimin altından kolumun altına kadar bir yastık yerleştiriyorm o iyi oluyor acıdan uyanmıyorm artık. Yastık çok yüksek değil ve çok altına doğru alma hafif göbüğin üstünde dursun rahat uyursn die düşünüyorm