Mrvnr54 Pinky_ evet ettim hala ediyorum 38+6 yim saglik ocagindaki ebe hemsire dogumdan sonra 40in cikama kadar decavite dev et dedi. Simdilim balik yagi ve decaviti kullaniyorum.
_defnee Pinky_ Bana doktorum ocean mumy kullan decaviti bırak demişti. Bıraktım. Zaten çok büyük zor yutuyordum onu. Aynıymış içerikleri
ariyaliyya Mrvnr54 aynı andamı kullanıosn cnm yoksa aralıklımı bide bebeğe kilo yapıomu senn bebeğinkaç kilo
Mrvnr54 ariyaliyya ayni anda kullanmak degilde decaviti sabah tok balik yaginida 3 4 gibi kullaniyorum. 3 kiloyu gectigini soyledi doktorum yarin kontrolum var bakalim ne diyecek.
DamlaYamurAydoan Ben ilk gebeliğim de de kullandım ikisini birlikte sonra emzirme dönemimde sütümün kalitesi artması içinde kullanmıştım şimdi yine hamileyim aynı şekilde çok faydasını gördüm 🌸
Pinky_ Bende sanki balık hapı kullanırken decaviti kullanmaya gerek yok demişti diye hatırlıyorum ama decaviti bıraktım bırakalı çok halsizim sanki oyüzden balık hapını ben gece yutuyorum decaviti de gündüz alsam bişi olurmuki diye merak ettim
Begonia Pinky_ Benim kullandığım regenesis max. Doktorum piyasadaki en iyi takviyelerden biri demişti. Bütün vitaminler be omega hepsi içinde. Fiyatı yaklaşık 70 tl ama napalım. 🤷🏻♀️