Benimde 32+3 de sancım oldu,jastaneye yattım,serum ve ciğer geliştirici iğne yapıldı.Ama bebeğin suyu azalmış ve çok aşağıdaymış,erken doğummriski diyor doktorum .bugün 33+0 olduk yatak istirahati yapmak zorundayız.Bol sıvı alacakmışız .Acaba böyle olupta 36_37 haftaları gören var mı?