x-ray ışınları hamileler için zararlıdır. yanlış bilgi veriyorsunuz. hamilelikte x-ışını veren röntgen çektirilmesi bebek için zararlıdır. Alışveriş merkezi ve havalimanındaki geçtiğiniz güvenlik kapısında ise x- ışını yoktur onlar manyetik kapıdır, düşük manyetik alan içerir ve zararı yok denecek kadar azdır. ama çantanızı koyduğunuz döner bant x-ışını içermektedir. Hamilelerin o döner bantın yakınından geçmesi ve uzun süre orada durması uygun değildir.