Akin59 ben spinal seseryan ile dogum uaotim canim igne yapılırken hiç hissetmiyorsun yani bir sinek ısırığı gibi birseg hiç acımadı sontayı da uyuştuktan sonra taktılar ameliyathanede hissetmiyorsun zaten acı felan ağrı sadece dokunmaları hissediyorsun benim bir mideme bastırdılar yukardan bebek çıkarken o biraz ağrıdı ama dayanılmayacak değildi