Sltn01 Kızlar adetime 5 gün var 3 gün önce Bhcg yaptırdım 8 çıktı ve şimdi hafif nokta gibi kan geldi neden acaba 😞
_defnee Sltn01 Bende de olmuştu damla damla geldi. İşteydim. Sonra o günden sonra gelmedi. Meğer hamileymişim
Sltn01 Seymaaam canım açık kırmızı ama nokta gibi . 1.gebelipim kimyasal oldu aynı böyle ilk kan geldi korkuyorum bende 😞
Seymaaam Sltn01 bende bir kere kimyasal geçirdim ama normal baya adet gibi kanama gelmişti inşAllah devamı gelmez canm