Kubrnr3 36+6 haftalığım doktorum bu haftadan itibaren günde 1 bardak ada çayı içebileceğimi faydası olacağını söyledi canım, hamileliğin ilk dönemlerinde bitki çayları tehlikeli evet ama son zamanlarında yardımı oluyormuş doktoruna danışarak içebilirsin en doğrusunu doktorun söyler burada kafan karışmasın 😶