Nurayotuziki Havva_cskn bugün kan sonucumu ögrendim canım ve 30 marta randevu aldık sizce geçmi yoksa normalmi 30 marta kadar doktora falan gitmicez gerek yok diye düsündük hem keseyide görürüz gittigimizde o tarihte birde belcikada yasıyorum cok gec randevu veriyorlar 🌸
Havva_cskn Nurayotuziki yurt dışi türkiye ye göre cok farkli sanirim bazi yorumlarda gördugum kadari ile gec olsada bisey olmaz sanirim gittiginizde baya bi buyumuş olur verdiler mi folik asit felan
Nurayotuziki Havva_cskn biz kasım ayında benek düsündük ve doktora gittik folik asit verdiler 3 ay kullandım ve bu ay hamile kaldım hamdolsun🙏🥰
SinemSayin Gözünüz aydın, Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah♥️ Bende Belçikada yaşıyorum buarada🌿
Nurayotuziki Ehvamlianne Amin Allah razı olsun Allah hepinize nasip etsin en kısa zamanda inşallah🙏♥️