Sedaaruya Normal istememe ragmen durumumuz itibariyle Cuma gunu sezeryan olacagim.korkuyorum bilgi verebilir misiniz ? Hastaneye gidicem lavman yapilcakmi ? Sonda takiliyormu hissediyor muyuz.? Yoksa epiduralden sonra mi sondayi takiyolar noluyor ?
cetinpinar Sedaaruya sonta takilirken cok canim yandi ama cok kısa sürdü. Cikartirkende hic acimadi. Sonrasındaki ilk idrarımı yapamadım. Bagirarak zorla yaptım
Tusembektas Sedaaruya ben genel anestezi ile oldum lavman yapılmadı bana sonda odada takıldı biraz yanıyor ama geçiyor sonrası mucizen kucağında 😍
Elfibrhm2609 Sedaaruya 47 gün oldu doğum yapalı canım spinal sezeryan ile kızıma kavuştum sontayi uyuşturduktan sonra taktılar ameliyathane de hiç hissetmedim ameliyattan sonra sontayı çıkarırlarken de hissetmedim ben rahattım bir zorluğum olmadı hala da öyle 🙏❤