Seems Benim bir buçuk aydır yüksekti doktorunuz antibiyotik ya da monurol şaşe vermedi mi? Ben antıbiyotik kullandım üç kez de monurol şaşe kullandım anca düşürebildik. Bu yüzden 6 günde bir kontrole gittim ve idrar tahlili verdim ayrıca idrar kültürünüze de bakılması gerekıyor. Enfeksiyon olduğu anlamına gelıyor lökosit ve epitel.