Mrymylmz Kızlar 5+5 geç döllenmeyim doktor 5+2 de kesemi görmüştü şuan karnımda kasığımda ne oluyo bilmiyorum ama ara ara böyle kramp ağrı gibi oluyor normal mi bu durumu yaşayanlar var mı haftaya carsamba doktora gidicem.
akovalardan Mrymylmz ben yaşamadım ama şuan yaşayan arkadaşlarım var .Bende bel ağrısı oluyordu ama içinizi ferah tutun bende geç döllenme olmuştu şükür 13.haftalığız.
Xanum Mrymylmz bendede ara sira oluyordu. Çok siddetli degil ama belimde karnimda falan oluyordu agri ve halada var
GulinMert Mrymylmz o ağrılar bende çok oldu. Her tuvalete gidişimde bu sefer kanama göreceğim diye gittim. Şükür 37+5 olduk 4 gün sonra kızıma kavuşacağım
Mrymylmz akovalardan bolur bana da dua edin bebeğime sağlıkla kavusayım göreym kalp atısını duyayım kötüyüm biraz
Mrymylmz Xanum anladım cok sağolun bana da dua eder misiniz bebegımı sağlıkla göreym kalp atısını duyayım
Gayeirem 6+2 yim benim de şiddetli şekilde karın alt kısmım ve kasıklarım ağrıyordu telaşlanıp hastaneye gittiğim de çok normal olduğunu bebek büyüdüğü için dedi kişiden kişiye değişiyordur fakat bana öyle denmişti
akovalardan Mrymylmz Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah sağlıkla hayırla olsun inşallah bolca dua ile 😍
Mrymylmz GulinMert rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin bana da dua etmeyi unutmayın lütfen ☺️