Buseataman33 Hanımlar Bacağımı açıp kapatamıyorum yürüyemiyorum kasıkta değil altımda ağrı neden oluyor yaşayan var mı bu arada 34 haftalığım
_defnee Buseataman33 Evet bende de oluyor bende 34 haftalığım. Her yerim ağrıyor. Kalkmak ölüm zaten artık
ZeynepAlyam Buseataman33 bende 39 haftadayım bi kaç haftadır bendede oluyor doğum yaklaştığı için bebek aşağıya inip baskı yapyığı için normal dediler
11bsb Buseataman33 benim de 32 den beri alt tarafım agriyo. Bir kaç saniye ayağa kalkınca topalliyorum. Gece sağdan sola dönerken inliyorum resmen normal dediler hep