_asli1616_ 28+5 de gittim geçen gün 1260-1300 arası dedi. Doktor gayet iyi haftası iyi uyumlu desede kayınvalidem hiiiiiiç memnun olmadı 3 gündür bu gelin 2 kilo bile doğuramaz diyip dolanıyor 😂😂 Çünküm kendisi oğlunu 4-5 kilo kızını 4 kilo ikizlerini ise 5 kilo doğurmuşş çünküm kendisi şeker hastası ve çoçuklar şişmiiş çünküm kendisi bir kere bile kusmamış ve hiç kilo vermemiş çünküm kendisi her gebeliğinde en az 20 en fazla 40 kilo almış 😅😅😅😅 Bende ne yapayım işte çoook kusmaktan 10 kilo verdim😅😅😅