Varmı Erzurum'da oturup bu durumdan rahatsız olan,,neden bizim memleketimiz?? Sınırada yakın değiliz ki .neden Erzurum virus şüphesi ile Avrupa'dan gelen vatandaşlar bizim hastanede karantina altına alinacak virüs bizede bulaşırsa kim bunun sorumluluğunu alicak,tabi güya biz evliyalar şehri yüz ya bize birşey olmaz dimi???🙄