Kızlar dün geceden beri hafif kasılmalar ve sancılar cektim ama çok hafifti sabah uyandım sancılarım arttı daha fazla hissetmeye basladım 37 haftalıgım dakika tutmadım hiç annemdeydim anneme dedim ben normal hissetmiyorum dedim hastaneye gittim 1 cm den biraz fazla acıklıgım ve 20 dakika da bir düzenli sancılarım çıktı doktorum yatıs istedi ben kabul etmedim evde çekmek istedim sancılarımı sizce ne zaman dogum baslar sancılarım devam ediyor acıklık olması için ne yapmam lazım ??