Nevinn 31 haftalik hamileyim kizlar bugün sabahtan beri kucuk nokta seklinde kan geliyo afedersiniz peceteye basina boyle bisey gelen var mi cok korkuyorum idrar kültürü yaptirmistim dr antibiyotik vermisti sulcid diye o mu yapti acaba🙁
Motheroftwo Nevinn Cnm kan görüyorsan mutlaka doktora gitmelisin bünün bir çok nedeni olabilir şu an çıkıp gitmeni öneririm
Tyk53 Nevinn bu dönmlerde kanamanın aşırı olması hamileliğin en riskli kanamasıdır çünkü plasentanın ayrılması söz konusu ama peceteye aZck geldyse bse yoktur. Bebegnin hareketlernde bi düzenszlk azalma görmüosan sorun yoktr canım ynede bi dr görün istersen..
ozgesoy28 Nevinn canım bak hemen doktora git burda yazmayla vakit kaybetme bende 31 haftalık hamileyim dün geceden beri hastanede yatıyorum sancı çıktı lütfen böyle şeyler sorup danışmaya gelmez hemen git bak ben ilaç iğne serum durdu eve geldim
Nevinn Motheroftwo canim şimdi drla konustuk onemli bisey olcagini sanmiyorum bobrekte kum vs olabilir 3 gun sonra tekrar idrar tetkiki ve kulturu yapalim bisey varsa orda cikar dedi
Melekzehrakk Bende de oldu gecen hafta iç çamasırımda kan lekelerı vardı ufak ufak ama gitmedim doktora hıc bilgisi olan bana da yazabılır mı su amda 32 haftalık olduk
Nevinn ozgesoy28 canim görüştüm dr la gel fln bisey demedi 3 gun sonra idrar kulturu ve tetkiki istedi bobrekte kum vs bisey olabilir belki dedi oda tahlilde cikarmis