Öncelikle kandilimiz mübarek olsun. 😍 Kızlar yaklaşık 4.5 aylık hamileyim ama Karnım çok büyüdü sanki 6.5 aylık hamileymişim gibi çıktı göbek deliğim falan iyice açıldı 😌 ben ilk normal namaz kılarken çok rahatsız olduğumu farkettim ayaktayken yere eğilirken secdeden kalkınca hele çok sancım başladı bebek kasılmaları vs. YouTube den hocaları dinledim Burdada bir kaç anne den gördüm artık oturarak kılmak istiyorum İnşaAllah Rabbim Kabul eder 🥰 böyle olan var mi ??? 🥰😘😍