Herkese merhaba sonun da küçük meleğimi kucağıma aldım ☺️ Günümüz geçmek üzereydi ve yatış vermişti doktor ama oğlum beklemeden geldi. 1 santim açıklıkla hastaneye gittim sonra 4 de yükseldi doğum sancılarım başladığı için suni sancı da verdiler ve 8 santimle doğumum oldu. 2 saat yoğun sancı çektim ve 15 dk da doğum gerçekleşti ☺️ Dikişlerim de oldu ama oğlumu görünce tüm ağrılarım uçup gitti ❤️ 4 gündür beraberiz ve anlatılmaz bir duygu resmen aşk yaşıyorum nasıl bir sevgidir bu ☺️ Ama mutlaka sancılarınız başlayınca güzel duşunuzu alın bişeyler atıştırıp gidin 😉