nyeyn123 Arkadaşlar esenyurtta medihaus tip merkezi ne giden varmi op.dr.Aynur baysoy cemaloğlu nasil bi doktor
Yasmiiinn nyeyn123 ben oraya gitmiyorum reyapa gidiyorum ama bir arkadaşım gidiyordu çok beğenmişti aynur hanımı ne kadR doğru bilemem🤷♀️ Birde elitum var ordada sevinç hanım var onunda namı çok duyulmuştu aklında bulunsun canım🙏
Dilara_slm Ben bi kere gittim kendi doktorumdan başka bi doktor tecrübe edip kıyas yapmak için ama memnun kalmadım çok yoğundu ve sanki bian önce bakayım da bitsin der gibi baktı .. ultrason cihazını da beğenmedik biz diğer hastaneye göre çok kötüydü görüntüsü