kelebek12345 Papp degerm yüksek cıkmş bu ne demek pek anlamadm kzlar. Doktor 3lü tarama istedi sorn olmayacagnı söyledi ama tesrgn oldm gotosunu atıyorm bakarmısınz 🙏🏻
kelebek12345 Benimguzelkiziim papp biraz yksek dedi ama sorn yok dedi o tedrgn etti beni canm 3 lü isredi benden de
Canselugr Benim papp 2.67 doktor temiz dedi 3 lu tarama test yapcaz dedi normalde yapmam ama kontrol amacı yapalım dedi bılemıyorum insallah 🤲 bısey olmaz
Canselugr kelebek12345 bana yuksek demedi 2. 5 altında olması lazımmıs galiba ama yuksek ya da Baska bısey demedi Jersey guzel normal dedı
kelebek12345 Canselugr 2 bucugn altı olmalıymıs. Diger sonuclarm cok iyi ckms. Down sendromu riski falan 1<10000 hepsi. Sorun yok ama 3lü istedi