Susamvemom canım benimde başıma geldi hamile kalmadan bi önceki ay 9 gün geçti 2 güne bi test yaptım negatif çıktı o kadar adapte olmuştum ki kesin hamileyim diye çünkü çok düzenli olurdum 9 üncü gün adet oldum bi sonraki ay hamile kaldım çok şükür ki darısı sana olsun inşallah hamilesindir yâda değilsen bi sonraki ay kalırsın inşallah 🤲🤲🤲😊