Anna91 Merhaba kizlar hcg degerim ilk baktirdigimzda 20.51 cikti 2 gun sonra tekrar baktirdim 25.97 cikti acaba kimyasalmi 3 doktora gitdim 2 si gebelik var diyo 1 tanesi gebelik yok diyo kafam karisti bu sekilde olanlar varmi
Busra_korkmazz Anna91 ayni hastanede tam 48 saat arayla mi yaptirdiniz? Farkli hastane lab da degisik kitler kulanildigindan sonuc gecersiz olur ? Cok onemli
Zeynep26_ Anna91 ikinci baktırdığınız değer 50 bile çıkmış olsa gebesiniz diyemeyiz çünkü bu oldukça düşük bi değer, 1 hafta sonra tekrar bhcg bakılması gerekli
Blossom [silindi] Var diyen doktor önceki değeri biliyor muydu? Gebelik değere göre var ama sağlıklı gebelik diyemez henüz zaten. Değerleriniz normal ilerlese bile kese göremeden diyemezler. Kaldı ki değeriniz düzenli artmamış.
Anna91 Busra_korkmazz saglik ocaginda yaptirdim her ikisinide ama ayni zamanda tsh da baktirmistim saglik ocaginda 7 cikti ozel hastaneye gitdim dahiliyeye korkarak ama orda 2.4 cikti sok oldum bu kadar fark olurmu diye
Sedos2020 Anna91 yüksek ihtimalle kimyasal olabilir canım eltimin kuzeni aynısını yaşadı TSH 7 idi onunda
Anna91 Zeynep26_ evet doktorlarda %100 gebelik var demedi sadece cok yeni bi baslangic dedi belki 2 haftalik bile degildir dedi bu yuzden 10 gun sonra tekrar test yaptiricam insallah
Baharbal Anna91 benim 84 çıktı canım 2 haftalık hamilesin haftaya gel 1000 olması lazım kendine dikkat et iş yapma demişti 1hafta sonra 3000 oldu sağlıklı gebelik olması için 1 haftada değerlerinin çok yükselmesi lazım
Anna91 Sedos2020 benim saglik ocaginda baktirdigim 7 civarinda cikti ama ayni gun ozele gitdim 2.4 cikti sasirdim dogrusu
Busra_korkmazz Anna91 bende degerlendirme safasindayim brbirimize dua edelim.. ins hayrlisi olur saglikla kucagina alirsin 😐 doktorunuzdan cevap gelmedimi daha?
Anna91 Busra_korkmazz doktor 10 gun daha beklememi soyledi beklicem mecbur adet olmazsam tekrar test yaptirip gidicem senin durumun nedir degerin dusukmu seninde
Banu26es Anna91 Gebeliğim de aynı durumu yaşadım. 2 günde bir değer 2 katına çıkmıyordu. Kimyasal olabilir derken 1 hafta sonrasında 2 katına çıktı 1 günlüğüne sevinip aa ne güçlü bebek demiştik ki sonraki günlerde değer düştü ve düşük yaptım. Bu sırada progestan falan da kullandık ama fayda etmedi.bu sürede kese falan görünmedi zaten gebeliği öğrenmemle düşük yapmam 1 hafta da oldu neredeyse. Adet olarak gebelik sonlandı. Bunlar yaşanırken sürekli kahverengi lekelenmem ve arada bir damla damla kanamam vardı. Sende de var mı lekelenme?
Anna91 Banu26es hayir lekelenme falan yok benimde 2 gebeligim ilkinde kimyasal olmustu ama onda gebeligi orgendigim gun aksami kanama basladi insallah bu seferki oyle olmaz
Banu26es Anna91 lekelenme olmaması çok güzel. bol dua et canım ve dinlenmeye bak . Rabbim inşallah ömür verirde bebişin sağlıkla seninle kalır😘
Busra_korkmazz Anna91 hayirlisi olsun ins saglikli bi gebelik olur.. benimde kese gorunmedi degerler yukseliyo dis gebelik olablr dien var sagliksiz olablr dien var.. blmiyorum cok can skıcı