Merhaba hamişler dün detaylı ultrason çektirdim oğluşuma. Herşey gayet iyi ama böbrekler hafif geniş dendi. Doktor takip etsin gerekirse tekrar perinolojiye yollar dedi. Bir de doğduğunda ilk idrar da böbrek küçülebiyormuş böyle birşey yaşayan var mı ? Biraz endişeliyim😔😔