zhrszcylcn İkizlere hamileyim, düzenli olarak bebek yağ sürüyordum ama çatladım ve şuan kırmızı, önereceğiniz memnun kaldığınız krem varmı?
pyymamm zhrszcylcn biooil. Catlaklarada iyi geliyo dediler deneyebilirsiniz ama catlakların tamamen tedavisi yokmuş
Aseli zhrszcylcn selam ben 12 haftadan beri Hindistan cevizi yağı sürüyorum şuan 19 haftalığız. Çatlak oluşmadı. YouTube da bir video da arko nem krem bile iyi geldiğini duydum. Önemli olan düzenli bir şekilde vücudu nemlendirmek bol bol kremlemek. Var olan çatlaklara da bio oil iyi gelebilir düzenli kullanımda tabiki. Lierac ta çok iyi diyorlar. Bence hepsini denemelisin. Bebeklerine Allah kavuştursun inşallah 🥰🙏🏻
Mervee58 zhrszcylcn ben lierac kullanıyorum ama çatladım 38. Haftada genetik olduğunu söylemişti doktorum ama çatladıktan sonra bişey etkili olmuyo sanırım☺️
Eceklc Ben lirac kulanıyorum çok memnunum ama olan çatlaklara iyi gelirmi bilmiyorum çatlak oluşumunu önlediği yazıyor piyasadaki en iyi krem jel kesinlikle 👌🏻
Gulsahtavlaci Eceklc ya bende lierac kullanıyorum üstelik herkes çatlatmıyor diye yazmış 194₺ ye aldım üstelik ve 3-4 kilo aldım karnım belli bile değil 25 haftalığım her gece yatmadan sürüyordum bi baktım minik minik çatlamışım sol tarafımdan siz hangi sıklıkla kullanıyorsunuz acaba?
Marryy Eceklc ben de daha 16+5 haftadayım lieracı kullanmama rağmen göğüslerimin altı çok çatladı kremle alakası yok bence doktoruma da sordum önemli olan nemli tutman dedi bir krem adı vermedi doğal yağlar kullan dedi
Eceklc Gulsahtavlaci ben bazen sabah akşam bazen günde 1 göğüs altından basen altına kadar sürüp masaj yapıyorum 5 aylık hamileyim daha çatlak görmedim ama şöyle hergün duş alıyorum ve nemlendirici yağ ve kremde sürüyorum hep nemli tutyorum vücudumu bu önemliymiş
Eceklc zhrszcylcn dikkat ediyorum artık olursada yapıcak birşeyim yok ama birazda genetik annemde hiç olmamış teyzemlerde de hiç yok belki olmaz diye umut ediyorum
[silindi] zhrszcylcn ay öyle deme canım benim 4.5 aylık sadece 4 kilo aldım ama bacaklarım ve yanlarım çatladı. Cildim çok kuru ve genetikte olduğu için 😫
zhrszcylcn Aseli yaa ne güzel yazmışsınız teşekkür ediyorum İnşallahh beklediğimiz tüm bebekler sağlıkla gelsin 🥰
Sdylk Mervee58 Eceklc 3. Aydan itibaren lierac ve mustela kullandim ve 35ten sonra catlamaya basladi. Arastirip frei öl aldm o hemen kesti. 3 haftadir yeni catlagim yok
Sdylk Mervee58 ozman bosver:)) bitmis artik. Ama dogum sonrasi yagi var onuda baya ovmusler sikilastirici ve catlak onleycici diye bende onu kullanicam dogumdan sonra