Bebek agirlastikca baglar geriliyo ve yanlarda kasiga dogru agri oluyo. Tabi kasiklara yaptigi baskidan da agri olur. Bol bol dinlenmek gerekiyo. 20+3 ben de bi haftadir yasiyorum. Doktora gittim ilk basladiginda rahim gerilmis dedi progestan basladik. Agrilar gecmiyo. Ozellikle tuvalete gittigimde idrar yaptiktan sonra sanki karnim asagi cekiyo ve gergin bi agri saplaniyo. Buyuk tuvaletten sonra agri bi sure geciyo. Herhangi bi skntim yok ama cok sukur sadece boyle agri 💁🏻♀️