zarifkelebek Hamilelik testi günün her saatinde yapılabilir mi? İlla sabah mı olması gerekiyor. Şu an yapsam çıkar mı? Afedersiniz 5 saattir idrara çıkmıyorum ama?
DilanDag zarifkelebek günün her saatinde yapabilirsin ben iki eczaneden almıştım ikisinede sorduğum da sabah olması şart değil demişti bende ilk ogrendigim zaman öğleden sonra yapmıştım ♥️
MCY Ben akşam üzeri yapmıştım 2 tane test ikiside çift çizgi çıktı illa sabah olacak diye bir kaide yok ki 🦋
minicikbirmucize zarifkelebek regl niz geçtiyse günün her saatinde çıkar ama geçmediyse hayalet çizgi çıkar sabah ilk idrarda
zarifkelebek minicikbirmucize geçen ay 23ünde oldum programa göre 5 gün geçikiyor. Biraz daha mı beklemeliyim sizce
RuzgarsMommy Varsa gece de çıkar ama sabah daha iyi oluyor hormonlar diyorlar da sen 5 saattir idrara çıkmamışsin yap artik bence testi
[silindi] zarifkelebek ben gece 11 de yapmıştım canım kop koyu çıkmıştı ikinci çizgi varsa zaten çıkar bence saat çokta önemli değil
minicikbirmucize zarifkelebek benim reglime 5 gün kala yapmıştım silik çizgi çıkmıştı senin geçmiş birde yap yarın sabah yada bekleme hiç şimdi yap varsa çıkar