dileksrc Merhabalar,33+0 haftalığım bebegim 1984gr'mış.Suyumuz azalmış ve erken doğum riskim var,bebiş çok aşağıdaymış. Bu haftalarda sizin bebişlerün kilosu nasıldı? Birde önerileriniz neler olabilir?
pyymamm dileksrc havuc suyu içebilirsiniz benimde baslarda suyum azdı onun faydasını gördüm. Benim 33+1de 2260idi
Betulaks dileksrc 31. Haftada 2kg dı. 33+6 günlüğüz bugun 2250 gr boyuda 43 cm dedi ama 10 gün önce gittiğimde kontrole 2 kg boyuda 42 cm dı yani 10 günde 250 gr ve 1 cm uzamış olması doğru sonuc değil bence bugun farklı dr gıttik kullandıkları cıhazlar farklı oldugu için olçümlerde farklı cıkıyor bana pek doğru sonucu soylediğini düşünmüyorum 🤷♀️☺️ Kendi kilomda 61 di bugun 59 cıktım kilo vermiş olmam imkansız ama genede 2 kılo az cıkmak beni mutlu etti 😂
Ilknur_degrrli1 dileksrc benimde suyum az ama erken doğum riskim yok cok şükür zaten sonuna gelmisiz bende havuc suyu iciordm ama bıraktım icmeyi bebegin kilosuda iyi
_defnee dileksrc aynı durumdayım. 32 haftalıkken başladı riskim yüksek. Her an Doğum yapabilirim. Şuanda 34 haftalığım. Ciğer geliştirici iğnelerinizi oldunuz mu? Ve hangi ilaçları verdi doktorunuz
dileksrc _defnee evet ciğer geliştirici ğneler yapılıyor. 2 defa yapıldı iğne,birde serum takıldı kasılmayı önlemek için.ayrıca magnezyum içiyorum.Bol yatak istirahati ,bol su ve sıvı dedi.
Gunayyyy61 dileksrc canım bende gittim 34 haftada kilosu 2 300 du doktorum az geldi bana kilosu dedi suyunda da azalma var deDru 15 gün sonra tektar gel bol bol su iç havuç suyu ic meyve ye iyi Beslen dedi 36 haftalik gittim kilosu 3 200 oldu çok iyi dedi suyun da düzeldi dedi canım
dileksrc Gunayyyy61 maşallah,peki havuç suyu günde nekadar içtiniz? Bende aynı zamanda dyabette var ikisini dengelemem lazım.sadece havuç suyu mu başka meyve sularıda içtiniz mi? Birde sanırım bu meyve suları taze sıkılmış olmalı değil mi
Gunayyyy61 dileksrc canım ben sadece günde 1 bardak içtim arada da kayısı suyu içtim ama bol bol su içtim 2 buçuk lt yakin
Mrvrlshn dileksrc 33+1 iz canım 3 kilo bebeğim şu an tavsiye olarak doktorun ne diyosa uy canım moralini bozma sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inş kiloya çok takma da su azlığını bilemem