ayse_29 Merhaba gebeliğin ilk haftalarında sol kasık ağrısı yaşayan var mı? Doktora sormuştum ara ara oluyor diye, normal demişti ama dünden beri geçmiyor ve sol bacağıma vuruyor. Bu normal midir acaba?
Seda5959 Gebeliğimin ilk haftaların da bende sol kasık ağrısı yaşadım adet sancısı gibiydi ama zamanla geçiyor korkulacak birşey yok canım 😊