Tazeanneg Kızlar merhaba 12+3 günlük gebeyim bebeğimin burnu var ama. Ense kalınlığı 1.60mm çıktı doktor riskli dedi çok korkuyorum böyle olup ikilide normal çıkan var mi?
Tstnptt Tazeanneg 1.6 ya riskli demesi çok değişik bnm de öyle çıktı ama iyi dedi doktor cnm içini ferah tut bencee
Mila4 Tazeanneg Herkes 3 riskli diyor normalde,ama burda kafasına göre konuşuyorlar.2 sınır diye biliyorum insallah bir sorun yaşamazsın..
Beyzasahin Tazeanneg Tazeanneg 1,6 gayet iyi canim sacmalamais doktor 😅 Kimisi 2,5 kimisi 3 den sonrasi riskli diyor ama 1,6 yok
Beyzasahin Tazeanneg bu arada bendede 1,6 cikti süper görünüyor demisti doktor kandada riskliye girmedi
Veraveannesi Benimde 13. Haftada 1.4 çıktı bence ikili testimde iyi çıktı bence kafaya takmamalısınız 1.6 gayet normal bence
gorkem_ Tazeanneg 2.5 ve üstünü riskli değerlendiriyorlar. Sizinkinde korkulacak hiç birşey yok merak etmeyin.
Tazeanneg Ay çok özür dilerim yanlış bakmışım şimdi gördüm ve yıkıldım nt3.6 yazmış ama burun var ama ben gerçekten yıkıldım böyle olup normal olan var mi
Tazeanneg Merveceee yok canım ben yanlış bakmışım ult kağıdına 3.60 mış ya çok kötü oldum rabbim kötü bişi çıkmaz ikili de inşallah
Buselensi Tazeanneg ha şimdi gördüm yorumu burun kemiğine var dediyse o kadar çok kasma kendini ben de çok araştırdım gitmeden bis sürü doktorun yazısını videosunu falan izledim bazılarında 3 bucugu geçse bile sorun çıkmaya biliyomus önemli olan sigara alkol kullanımın kilon ve ailende yada eşini n ailesinde kalıtsal bi hastalıgi olan var mı zihinsel down sendromu gibi onlarda çok etkiliyo eğer onlar yoksa içini ferah tut sen
tugbaayaz Tazeanneg riskli mi dedi çok saçma 2.5 'dan sonrası risk hatta onda bile 3 e kadar risk gözüyle bakmıyorlar benimde 1.6 cıktı burnuda guzel dedi doktor risk taşımıyor dedi
tugbaayaz Tazeanneg içini ferah tut canım benim inşallah bebisin sağlıklıdır hic biseyi yoktur bol bol dua et bende edicem 🤲🤲
Ask_H Tazeanneg 2 den sonrası sıkıntılı derler canım bence iyi hiç üzülme istersen başka doktora görün
Derin_Demir Tazeanneg benim kızımın 3.1 di. Çok şükür 28 hafta olduk gayet sağlıklı. 1.6 normal bi ebat boşa korkutmuş
Ourmiracle Benim de 1.30 du zaten en fazla 3 olmali dedi doktorum, bence endiselenme 3ten sonrasi da risk grubuna giriyor ve kesinligi ise yok .