Ebaki Bus_ak18 bnde adet bitimini bekliyorum canım tekrar ovulasyon testi aldım iki üc güne elinde olur inşallah bu sefer tutar ya
Ebaki Bus_ak18 inşallah canım inşallah emziremm sıkıntıydı o da bitti cok sükür sütüm geri gitti ama eşimden dolayı olmuycak diye korkuyorum sperm sıkıntısı var onda varikosel de var cok dua et yavrum bu mübarek aylarda Rabbim bna da tejarr o haberi almayı nasip etsin 🤲🤲
Busra221 Ikizlerr ay malesef bende bu seferde tam tersi oluyo bağırsaklarımın sesini duyuyorum ama kabızlık daha beter
Elifeminask Busra221 kayisida yiyrm ama iste aman hamilelik cok zor bir yandan toprliyrz dger yandan vucudn dengesi sarsliyor
Bus_ak18 Ebaki Rabbim 3 ayların yüzü suyu hürmetine tüm isteyenlere nasip etsin kuzum. Rabbim ol dedikten sonra bi spermden evlat nasip ediyor. Kun fe yekun dedikten sonra olmayacak şey yoktur Allahın izniyle. Hep duamdasın inan💜
Degisken Kan ilacımı ne zaman içsem kabızım .dr kullanma dedi.şimdi magnezyuma başladım.ikisini birden içiyorum dengeliyorum.ama kan ilacımı iki günde bir içiyorum.
Mslm Çiğ köfte ye canım valla anında isale çeviriyor biz yemekleri hep acı yaptığımz için ben hamileligin başından beri hiç kabız olmadım acının çok etkisi oluyor biraz yanma oluyor ama geçiyor sonra 😂 yiyebilirsen hafif acı yap yemekleri