Dilaraa25 Bende hamilleligin başından beri kullanıyorum cnm 10 gün sonra doğum var doğuma kadar devam
Karadenizf Smile18 vinalac ben de kullandım bir sorun yaşamadım canım 4. Aya girince regenesis e geçtik omega 3 olduğu için. Doktorunun tavsiye ettiğini al bence bi süre sonra değiştirir
duygusm Smile18 Ben de Vinalac kullandım hep, yeni ara verdik. Emzirme döneminde de kullanılabiliyor.
Nesliyy Smile18 kullanıyorum kendim. Doktorum onerdi icinde butun vitaminler mevcut. Kotu bi yanını görmedim.
Bulutemine Smile18 ben 4 kutu kullandım canım son 1 aydır içmiyorum bıraktım çocuk zaten önde gidiyor mayısta doğum
Dygggkcr Smile18 ben de kullanıyorum omepa mı ne yazmıştı doktorum mide bulantımı arttırınca vinalac verdi içinde zencefil de var bulantıya iyi geliyor memnunum
Smile18 Dygggkcr Aynen zencefil olması benimde hoşuma gitti😊 ama arkadaş çevremden bu ilacı hiç duymadım. burda da genelde farklı ilaçlar konuşuluyor bende neden benim ki farklı dedim 😃
pelinsss Smile18 decavit ya da elevit kabızlık yaptığı için doktorum vinelac verdi. İçinde probiyotik varmış. 12. Haftada başlamış oldum
Smile18 pelinsss Evet decavitin kabızlık yaptığını duydum sağlık ocağında verildi bana ama kullanamadım bende.
Yelz_91 Smile18 bnde aynı şekilde imomla başladım ama inanılmz bir kokusu vardı sürekli öğürüyordum kontrolde söyledim bittikten sonra vinalac kullnalım dedi 7 aydır vinalac kullnıyorım