Kızlar merhaba 28+4 günlük hamileyim yurtdışında yaşıyorum burda sadece 12 hafta ve 20 haftalıkken bebeği ultrasyon da görüyorsunuz 2 gün önce doktora gittik eliyle karnıma baktı biraz fazla bastırdı karnıma ben sanki o günden sonra bebeğin hareketlerini çok az hissediyorum dün de hastaneye gittiğimizde kalbini ve hareketlerini saymam için cihaza bağladılar hareketleri iyiydi başına böyle bişey gelen var mı bi sorun olur mu içimde hep bi sıkıntı 😏