Ayliz Kızlar bugün kontrol vardı. Gittim doktora 49 cm 3 kilo olmuş bıdığım. Normalde çok ağrılarım var. Fakat nst de sancı falan çıkmadı
mutluuannee Ayliz bende 34+2 oldum agrilarim var ama sanci daha baska bisey demekki bizim suan cektiklerimiz eklem agrisi 🤷♀️ 3martta bende kontrole gidecegim