Arkadaslar sezeryan dogum yapıcam 5 günüm var ve gecmeyen 20 gunluk kuru oksurugum var malum doktorlar ilaçta vermıyo ne yaptıysam gecıremedım dikişler öksürükten cok zorlanıyo gecen dogumdada yasadım bınu şunu yaptım öksürügüm geçti diyebileceginiz bişey varmı ?