RuzgarsMommy Siibeell Bende aynı öyleydim terör estiriyordum resmen 😅 şuanda en sevindiğim şey regl olmamak bide bu aşırı duygusal hamilelik hormonları bana hic uğramadı reglken daha cok vardi
Poncigim2508 Bende surekli ic sıkılması ağlama durumundayım mideme bişe oturuyor gitmiyor ışıkları açıyorum camı açıyorum ağlıyorum yok 😔
Buskprl ozlem_sngl bide beni gör sen 😒 o kadar saçma şeylere ağlıyorum ki. Geçen eşime boğazım şişti dedim askım noluyo sana dedi diye evi yıkacaktım resmen 😂