Hediyebilge Arkadaşlar 36 haftalık gebeyim bebeğim 3 kilo normal mi yoksa fazla mi ? 🙏🏻😢 sağlıcakla gelsin inşallah ❤️
Elifdmrylmz Hediyebilge ben 34+4 te gitmistim canim 2430 demişti. Simdi 36+4 te bu ctesi kontrolüm var 3 e yaklasmistir heralde ama bence üç aşağı bes yukari normaldir yani.
Hediyebilge Elifdmrylmz 34 de bana da öyle demişti muhtemelen aynı kiloda olurlar ama insan küçük olsa da büyük olsa da üzülüyor annelik işte ☺️
Cnmltm Maşallah iri bebiş olucak benim oglum gibi saglıkla gelsin sorun yapma tosbik dahada sevimli oluyo🥰🥰🥰
Hediyebilge Cnmltm tabi tabi en önemlisi sağlıklı olması ama yine de ne çok küçük ne çok büyük 🙈 insan her şeyi dertleniyor
Elifdmrylmz Hediyebilge kesinlikle haklısın canim Rabbim hayırlisiyla sağlıklı bir sekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤