Arkadaşlar 4 yaşında oğlum var. Oğluma hamileyken 1 doz aşı olmuştum. Şimdi 22+2 haftalık hamileyim. 17.haftamda tekrar aşı oldum 2.dozu olmama gerek var mı kafam karıştı. Bazı yerlerde 5 yıl içinde yapıldıysa tek dozun yeterli olacağı yazıyor. Siz neler yaptınız. Doktoruma ulaşamadım sormayı da unutmuştum