Bsrlmnemr Allah sana bağışlasın insallah canım 13. Haftaya kadar ne bir kere midem bulandı ne göğüs hassasiyeti ne baş dönmesi ne kusma hiç Birsey yaşamadım annemi arayıp ben ne biçim hamileyim hiç Birsey yok diyordum 13 ten sonra başladı belirtiler bi gelip bi gidiyordu bi ara o kadar korktum ki doktora gittim hiç Birsey yok dedi sende bende belirtiler kayboldu dedim normal bebek büyüdükçe kaybolur dedi