Bebiscan benzer durumu yasiyorum beynim yandi.. benim degerleride begenmedi dr
46-93-220-410-715-1200-4000
vajinal bakti kese goremedi sagliksiz gebelik muhtemelen yasamicak ddi..
hicbir agrim kanamam yok..
baska dr a gttim..
degerler bazen duZensiz artabiliyo dedi..
vajinal bakti kese benzeri yapi var ama emin olamadm iki gun sora bida bakalm ddi..
o diger gttigim doktorda yaptirdigim beta
3100 cikti( 4000 cikan deger bir gun once baska hastanedeydi bu bir gun sonra baska hastanede 3100 cikti)
bende bilemedim.. degerim dusmeye mi basladiii yoksa hastaneden hastaneyemi fark var.. kafayi yemek uzereyim insallah hayirlisi olur:)