Dilaylay1 Merhabalar Çamlıca Medipol hastanesinde doğum yapan arkadaşlar var mı ? Varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız 🥰🥰🥰
Selen01 Dilaylay1 bende ayse kavasoğluna gidiyorum. 33 olduk bakalım 🤭☺️ Doğum yapanlardan yorum bekliyoruz valla insan öerak ediyor 🤷♀️
Dilaylay1 FnurGokcan normal doğum destekli olduğu için çok sevindim Elif hanım nasıl yaklaşıyor Güler yüzlü mü acaba
FnurGokcan Vnsgb estetik dikiş canım,incecik kırmızı bir çizgi ve rengi git gide açılıyor. Kötü bir görüntüsü yok çok şükür
Bsrasntrkk Merhaba bende ilk defa bugün gittim . Ayşe kavasoğluna muayene oldum. Doktorun ilk hastasıydım. Sabah saatiydi ondan mı bilemedim ama biraz ciddi biri gibi geldi. Elif hanım ve sedef hanıma giden var mı acaba ?
Vnsgb Bsrasntrkk ben sürekli hastasıyım çok tatlı bi insan ama son gittiğimde biraz soğuktu bi sıkıntısı olabilir normalde çok tatlı sevecen bi doktor aslında ama samimiyeti pek sevmiyor hep sizli bizli araya o mesafeyi mutlaka koyar 😇😇
Bsrasntrkk Vnsgb anladım 😌 demekki bugün öyle denk geldim. Sedef hanıma aldım bi sonraki randevumu duruma göre karar vericem 🥰 birde size renkli ultroson veriyor mu muayene olduğunuzda. Ne kadar süreden süreye çağırıyor. Çok soru sordum ama 🙂
Vnsgb Bsrasntrkk yüzünü gösterdiği zamanlarda evet veriyor renkli kontrollerdede bakıyor zaten 3 haftada bir çağırıyor 🙏 olur mu öyle şey bildiğim bişey ise seve seve cevap veririm 🥰