Kubrahids16 bebeginize hangi marka sampuan , detarjan, biberon ve bez markasi kullanmayi dusunuyorsunuz ?
Duygudrk Kubrahids16 sampuan sebamed deterjan uni baby Biberon emzik avent Bez prima aldım ben cevremden duyduğum önerilerle
Sulee1 Kubrahids16 molfix bez kullanmayı düşünüyorum avent soothie emzik deterjan olarak sadece toz deterjan kullancam dalin, roxy
BezelikVeAnnesi Şampuan seti olarak mustela Bezinde Prima premium care Biberon ve emzikte philips avent Deterjan olarakta hacışakir granül sabun & Dalin bahar ninnisi kullanmayı düşünüyorum. 🤗
BaharYlmaz Bakım olarak şampuan yağı kremi mustela çamaşırları için %100bitkisek olan dalan roxy içeriklere tek tek baktım kendimde biyoloğum en güvenilir bunlar ıslak mendilde saf su olan uni ve sleepy bezde de sleepy tercih ettim