Zlmdnccc Kızlar mrb bugün hastanede şeker yüklemesi yaptırdım. Sonuclar yarın cıkar dediler. Yarın cıkan sonucu saglık ocagına göstersek olurmu yoksa hemen ertesi gün kendi doktorumuza mı götürmemiz lazım? Bilgisi olan var mı
Zlmdnccc gtitiz23 devlet hastanesine gidiyorum ya o yüzden doktorum özel degil malesef oyle iletişim saglayamıyorum saglık ocagına giderim yarın olmassa orası gitmen lazım derse giderim soylerlermi bilmiyorum da