Deletedmom248 Haftadayım geceleri yattığımda belim ağrıyo gün içinde de ara ara ağırıyo bu normal mi kızlar
Tstnptt Deletedmom248 bende 12.haftadayım ve bazen cidden çok feci ağrıyor daha ileriki zamanlarda nasıl olacak düşünemiyorum bilee 😣
58_edaygmr_58 Deletedmom248 normal canım benim 20 den sonra başladı oturamıyom yatamıyom çok ağrıyor tam geçti diyorum Bi iş yaparken ağrıtıyorum 😏 sırtına desteksiz oturma 👍🏻
Tugba553 Normal sanırım bende 21.haftadayım bazen koltukta yatınca kalkarken adım atamaz hale geliyorum 😢
Tstnptt Deletedmom248 sağıma yatıyordum genellikle dün soluma yattım biraz daha iyiydi cnm bide eşine daya sırtını oda çok iyi oluyo